Pages

Tuesday, May 22, 2012

Dinner premed~

assalamualaikum, bismillah.

biasalah kut, bila dah nak habis program, nak buat dinner kan. erk tak terkecuali lah budak pre med intake July2011 ni haa. aku err nak tak nak je pergi. nak bertolak lepas maghrib, pukul 6 baru aku buat keputusan; yelah pegila pegila. pastu lee cakap ‘awak ni memang suka buat keputusan last minit. nak balik pun macam tu’ haha, terima kasih lee. lepas ni saya buat keputusan awal sikit eh –,-

so, buat Ahad malam dekat Sg Petani, Park Avenue Hotel. tema dia moonlight roses. buat aku teringat dengan roses g4squared je tahu tak ;(

grup
Group aku. Group B. Boosaaan. eh? mahu kena hempuk. oklah. B untuk Best (?)

P1010883P1010874

kata dinner, so makanlah kan. tapi aku sedih, aku tak dapat makan banyak. *drama* sebab aku tak biasa makan banyak. haha, booo. ummi pernah cakap; ‘Huda ni, tak payah bawak makan dekat hotel, buat rugi duit je T_T’

P1010877P1010895

P1010881P1010900

P1010898

housemate e
Dan ni housemate aku. bapak, mak, moyot, k.long, k.ngah ada. nenek je jauh nun kat mesir tu haaaaa. apapun, ukhuwah till the end :]

P1010948
(tangan Fariza ; aku undi kau tahu tak! :P)

dan erk malam tu ada funny award? minggu nak dinner dalam kelas sibuk kutip undi. dan yelaa ‘terima kasih’ jela sebab undi ‘kaki balik’ untuk aku. mana tak homesick aku membesar selama ni bawak ketiak abiumi. alasan. sape ha undi aku ni ;/ err. malu pun ada. hahahaha. sekarang baru nak malu huda hoi?

so, boleh aku bertanding jadi wakil rakyat? ada sesiapa nak undi aku nanti? haha, berangan je pandai =..=

~ampun, maleh nak upload banyak gambar,huhu. ‘enjoy like no one is watching’ something wrong tu dengan ayat tu. no offence. . semoga Allah ampunkan dosa kita sepanjang majlis tu, astaghfirullah, wasalam.

*ramadhan 59 hari lagi :)
rejab dah menjelma, kalau tak boleh masuk gear lagi mari-mari panaskan enjin.
’Allahumma bariklana fi rejab, wa sya’ban wa ballighna ramadhan ‘

2 comments:

Munqiza Naqhiya said...

Betul3. Semoga Allah ampunkan dosa kita spnjg majlis tu. Astaghfirullah.

KhalilahAlhudaKamilen said...

InsyaAllah, semoga
:]