Pages

Thursday, August 2, 2012

diri sendiri

assalamualaikum, bismillah.

post pendek je ;)

kalau ada sekeping gambar yang ramai-ramai termasuk juga diri sendiri, perkara pertama yang orang akan buat bila dapat gambar tu, mesti nak tengok gambar diri sendiri. sila jangan tipu :p

jadi, boleh la kan kalau cerita pasal keburukan, perkara pertama, tengok diri sendiri dulu?

diri sendiri.

kalau duduk depan cermin, tak puas hati tengok imej, ada benda yang nak dibetulkan, bukan yang perlu dibetulkan imej dalam cermin tu. tapi orang yang melihat imej tu. siapakah?

diri sendiri.

para sahabat dulu tak sempat nak cerita keburukan orang lain sebab sibuk tengok dan betulkan DIRI SENDIRI. ye, diri sendiri. ada ke yang tak tahu diri sendiri tu apa? rasanya macam tak. jadi jom, kalau tahu buat gaya tahu ;D

# ramadhan dah hampir separuh, tekan minyak sikit, naik gear sikit. jangan sibuk kata belum tentu ramadhan tahun depan sempat atau tidak. tahun ni pun belum tentu dapat sampai penghujung. fokus! khusus untuk diri sendiri ;]

No comments: