Pages

Friday, August 2, 2013

markah

Assalamualaikum, bismillah.

Entah tak tahu kenapa boleh pulak duduk depan masa naik teksi. Nak sampai destinasi orang belakang duk senyap je.

'Kita biar huda yang bagi arahan dekat pakcik tu. Senyap je'

'Aaaaa, taknak. Tolong saya. Mana reti' muka paling dah seposen kot.

Senyap jugak. Errr.

Turun taxi

' hari ni akak bagi markah dekat awak 2/10'

2/5 ok lagi kot. Ni....

'Akak, no laaaah. That's too bad' -..-

Lain kali usaha lagi. Hmm baiklah. Huuu

Tahu tak, hari tu fisrt time naik taxi sorang2, perasaan cuak sangat. Peluh lencun! Dah lambat sangat sapa suruh cari pasal. Tang tang tu jugak nak belajar arab 'ammi. Mahu tak terbalik2 cakap kusy syimal dengan kusy yamin pun. Hayya..

Takkan nak 'ya 'ammu, uridu an ....' mahu terkejut pakcik taxi.

Setakat ni markah tinggi sikit boleh bagi bila pergi pasar nak beli barang kot. Ceh, perasan sikit. Kalau borak dengan sheikh/ cikgu arab mungkin sederhana.

Kalau bagi sebulan lagi, insyaAllah boleh la improve atleast 6/10. Too ambitious maybe? ;)

Point; jangan putus asa.

Masa sangat mencemburui. Oh!

No comments: