Pages

Sunday, May 7, 2017

nasihat kehidupan

assalamualaikum, bismillah.

mencari-cari tips untuk short cases surgery... terlalu banyak untuk dibaca, dan tipu untuk aku tidak akui; tempoh peperiksaan yang panjang, kadang membuatkan kita keletihan. huhu, astaghfirullah.

saat membebel pada family, juga menyedapkan hati 
(ah! sikit sangat mujahadahnya)

'memang nak kumpul pahala mujahadah menuntut ilmu je ni.'

huhu, memandangkan rasa the amount of worries, effort yang diletakkan untuk peperiksaan tak lebih dari setengah jam adalah tidak setimpal! tapi apakah kamu mengira Allah tidak mengira segala usaha dan penat lelahmu? sobs

kembali kepada tips yang dicari.
aku teringat pesan surgeon yang aku kagumi (he inspires me to be a surgeon) ;

'Khalilah,

good judgement comes from bad experiences'

Thanks Mr,
cumanya untuk peperiksaan esok hari, barangkali aku memerlukan lebih banyak bad experieces untuk ada that good judgement! hmm

jadi aku akan tetap simpan pesanan itu untuk kehidupan mendatang.

No comments: